torsdag 4. september 2008

Om denne bloggen









Ser han på den nyklippede plenen?




Jeg liker ikke inaktive blogger, men må bare se i øynene at denne bloggen langt på vei er akkurat det for tiden, nemlig inaktiv. Kanskje det er for mye å holde styr på to blogger (eller så er det den kirkelige plenklippingen som tar for mye tid! Jeg har virkelig fått erfare at Den katolske kirke er en av verdens største eiendomsbesittere ...)
En rimeligere forklaring er kanskje at jeg har mye å gjøre, dvs. mye jobb, akkurat nå en ny oversettelse som krever mye tid og oppmerksomhet.
Jeg ville selvfølgelig gjøre livet enklere for meg selv hvis jeg kuttet ut denne bloggen, for ikke å si hvis jeg kuttet ut begge bloggene mine, men det har jeg ikke tenkt å gjøre. Plutselig kommer jeg sterkere tilbake.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det er derfor det er fint med RSS, da kan jeg følge med uten å bruke tid på oppsøke en ikke oppdatert blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...